Bandleden

Zang

Brian, ook wel “sheriff” genoemd is in het voorjaar 2016 aan het illustere gezelschap toegevoegd. Hij is aangenomen om de frontman of "zingert" van Pitch te zijn. Als geboren en getogen Achterhoeker, stroomt de muziek door zijn aderen. Dat zal je merken ook!

Gitaar

Arend, “the bold eagle” Colenbrander is van beroep biermagnaat in spe. Hij is ondanks zijn jeugdige uiterlijk, toch echt in zijn eentje verantwoordelijk voor de nostalgische touch binnen Pitch. Met zijn snaren strelende vingers neemt hij binnen Pitch een groot gedeelte van de solo’s voor zijn rekening.

Toetsen

Stefan, wordt door zijn mede bandleden soms wel eens gekscherend “ToetsenTeun” genoemd.  Dat is een samenvoeging van het instrument dat hij bespeeld en een gedeelte van zijn achternaam. Hij laat met zijn Hammondorgel menig song beter klinken,  Stefan is binnen Pitch hoofd techniek en zorgt samen met Robin voor de meerstemmigheid.

Drums

Casper, doorgaans gewoon kortweg Cas genoemd, met zijn gortdroge humor, is hij sinds jaar en dag de trommelaar van Pitch. Cas heeft ondanks zijn geringe leeftijd al meerdere jaren podiumervaring. Met zijn uiterlijk laat hij menig meisjeshart sneller kloppen. In verband met zijn eigen veiligheid hebben wij hem daarom een plaats achter op het podium gegeven.

Basgitaar

Robin, is onze enthousiaste bassist, soms een ongeleid projectiel, maar altijd energiek en vrolijk. Naast het bespelen van de basgitaar neemt hij ook de 2e stem voor zijn rekening. Hij blijft echter ontkennen dat hij meerdere stemmetjes hoort. Tevens is Robin de CIO van de afdeling Boekingen & Public Relations van Pitch.